Geen producten (0)

retouren officeknallers

 

Hoe kan ik een product retourneren?

  • Bent u niet tevreden over het door u gekozen product , of heeft u zich wellicht vergist?  Mailt u ons allereerst, met referte aan uw orderKenmerk, over de reden van uw wens om te retourneren. Wij laten u dan weten HOE de omruilprocedure in gang wordt gezet (we werken met meerdere leveranciers en soms komen producten niet rechtstreeks uit onze voorraad en zijn we op dat moment afhankelijk van de retourafhandeling van de leverancier.) Wij kijken dus allereerst naar herkomst magazijn: het kan incidenteel voorkomen dat een verkeerde bestelling kan leiden tot een extra kost, afhankelijk van leveranciers. Alles wat uit onze eigen voorraad komt, heeft sowieso geen extra kosten.  Wat kan zich voordoen:
  • Indien uit onze eigen voorraad komendRetourneer uw aankoop dan binnen 14 werkdagen en u betaalt dan in principe alleen de bezorgkosten van uw bestelling. Stuurt u ons tevens een kopie factuur mee in de originele verpakking. Na retourontvangst en controle op onbeschadigde en nog steeds werkende producten, vergoeden wij u de volledige productwaarde. 
  • Indien dit rechtstreeks van een leverancier komt: wij kijken dan eerst van welke leverancier het te retourneren product vandaan komt; we dienen dan de retourprocedure van die leverancier te volgen: dit kan identiek gaan zoals genoemd onder het  vorige kopje: wij vragen u dan om het product rechstreeks te retourneren naar de leverancier ipv naar ons, er vindt ook daar een ingangscontrole plaats en indien OK wordt 100% vergoed. Bij andere leveranciers bestaan eigen terughaalservices met eigen apart transport die zelf het item bij u komen ophalen. In dat geval kan het voorkomen dat men hiervoor 5 tot 20% van de productwaarde als kosten rekent. Wij melden u dat altijd netjes in de 1e mailreactie. Wij volgen deze procedure van begin tot eind en houden daarover met u en leveranciers contact!

Binnen welke termijn kan ik een artikel retourneren?

  • Artikelen kunnen geretourneerd worden binnen 14 dagen na ontvangst van het artikel en -indien mogelijk- in de originele verpakking. Zie hierboven.

Ik heb een artikel ontvangen dat ik niet heb besteld.

  • Als u een artikel heeft ontvangen dat u niet heeft besteld, kunt u contact opnemen met onze klantenservice door een mail te sturen naar info@officeknallers.nl  Wij zullen er voor zorgen dat u z.s.m. het juiste artikel ontvangt. Over de procedure omtrent het retourneren lees u ook hierboven.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug als ik iets retourneer?

  • Terugbetaling van het aankoopbedrag vindt plaats uiterlijk binnen 14 dagen na ontvangst van de zending door officeknallers.nl

Wij maken gebruik van cookies om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op Ja te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.